Darmowa wysyłka od 199 zł

Reklamacje i zwroty

Poniższa procedura dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym http://alchemista.pl

I. ZWROTY

SZYBKIE ZWROTY poprzez Paczkomaty firmy InPost

  • Każdemu Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia.
  • Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
  • Sposoby zwrotu:
    • Darmowa przesyłka dla zwrotów dotyczy paczek zwracanych na terytorium Polski. Adres zwracanego towaru:
      Świadomi Mimochodem Sp. z o.o.
      ul. Grójecka 214/81, 02-390 Warszawa
      z dopiskiem ZWROT, koszty wysyłki ponosi kupujący
    • Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
    • Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki paragon oraz wypełniony wcześniej formularz
    • Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email, podczas składania zamówienia)
    • Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
    • Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę – mam specjalny kod
    • Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms’em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
    • Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów.
  • Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane w panelu Moje konto w naszym sklepie internetowym) oraz formularz odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy formularz pdf.
  • Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  • Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku częściowego zwrotu towaru koszty dostarczenia towarów nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki w sklepie internetowym.
  • Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Uwaga! Brak możliwości odstąpienia od umowy występuje wyłącznie w przypadku produktów wykonywanych na specjalne za mówienie oraz wymiar podany przez Klienta.

II REKLAMACJE

  • Świadomi Mimochodem sp z o.o. dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  • W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu Kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez wypełnienie formularza oraz odesłanie reklamowanego towaru na adres:
    Świadomi Mimochodem sp. z o.o.
    Grójecka 214/81, 02-390 Warszawa

Koszty wysyłki ponosi kupujący.

Uwaga! Przesyłki wysłane do nas w formie “za pobraniem” nie będą odbierane.

  • W ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Świadomi Mimochodem Sp. z o.o. niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru firma Świadomi Mimochodem Sp. z o.o. zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.