Poniższa procedura dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym https://alchemista.pl
I. ZWROTY
- Każdemu Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia.
- Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
- Sposoby zwrotu:
- Adres zwracanego towaru:
Świadomi Mimochodem Sp. z o.o.
ul. Zawiszy 12/78, 01-167 Warszawa
z dopiskiem ZWROT, koszty wysyłki ponosi kupujący - Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
- Zapakuj przesyłkę razem z wypełnionym wcześniej formularzem
- Adres zwracanego towaru:
- Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
- Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku częściowego zwrotu towaru koszty dostarczenia towarów nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki w sklepie internetowym.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
Uwaga! Brak możliwości odstąpienia od umowy występuje wyłącznie w przypadku produktów wykonywanych na specjalne za mówienie oraz wymiar podany przez Klienta.
II REKLAMACJE
- Świadomi Mimochodem sp z o.o. dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu Kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez wysłanie maila na adres: sklep@alchemista.pl oraz odesłanie reklamowanego towaru na adres:
Świadomi Mimochodem sp. z o.o.
ul. Zawiszy 12/78, 01-167 Warszawa
Koszty wysyłki ponosi kupujący.
Uwaga! Przesyłki wysłane do nas w formie “za pobraniem” nie będą odbierane.
- W ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Świadomi Mimochodem Sp. z o.o. niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru firma Świadomi Mimochodem Sp. z o.o. zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.